lørdag den 14. april 2012

Opskrift på hæklet kat færdig

Så skete det endelig. Efter 3 måneder er opskriften endelig blevet færdig og lagt ud (kom jo til at smide halvdelen af de håndskrevne noter væk så jeg måtte lave en ny - Hovsa).

Find den under "Gratis opskrifter": HER



I må MEGET gerne sende et (gerne flere :D) billeder af jeres færdige katteprojekter. Denne opskrift er lidt en "darling" så vil da rigtig gerne se hvordan jeres udgave ser ud. Kun fantasien sætter grænser.

Rettelser og fejl må i også meget gerne komme med hvis i finder noget underligt i opskriften.

Sender jer også gerne pdf filen med opskriften (det gælder i øvrigt alle mine opskrifter).

Kontakt mig på piazastrow@gmail.com med jeres billeder eller hvis I vil have opskriften sendt som pdf.

14 kommentarer:

  1. Tror bestemt at jeg starter i morgen ...
    Den vil lige passe til samlingen af får og kyllinger og hund og ugler.
    Jeg synes det er så hyggeligt med alle de små dyr, er jeg barnlig ?
    Tja ja, så er vi heldigvis mange ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo det. Har også hæklet en hel del små dyr til min datter. Min kæreste kiggede lidt mærkeligt da jeg hæklede en lille kanin til mig selv :D Hehe. Den var bare så skøn at jeg måtte eje den

      Slet
  2. Rigtig mange tak for opskriften. Den er gemt forsvarligt :)
    Hvor har du købt øjnene til katten?

    SvarSlet
  3. Det er da en af de sødeste hæklede katte jeg har set!! Hvor har du købt øjnene? Har ledt længe efter sådan nogen.

    SvarSlet
  4. Har købt øjnene i en Hobbybutik i Slagelse. Kan godt købe nogle for jer hvis i ikke selv har dem i jeres hobbybutik.

    SvarSlet
  5. Ser på det imorgen. Man køber dem i par.

    SvarSlet
  6. Nååå, hvor er den sød. Er så fint med de katteøjne. Knus Heidi

    SvarSlet
  7. I was going to ask the same as Jette - finding the right eyes is so difficult. Is there a manufacturer, or even website mentioned on the packaging?

    I found you via Pinterest and will definitely be trying out your pattern. It's so sweet.

    BTW, if you only started crochet last summer, you clearly have a natural talent at it. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. That's *Pinterest...Pin-ter-est :D

      Slet
  8. No, sorry :( The eyes are not bought in packages.

    The website is http://www.steenbergshobby.dk/ but its not helpful at all

    SvarSlet
  9. Hi Pia, I've just written about your pattern over at my blog and posted photos of my final cat. I had trouble following the pattern but only because Google translate made a bit of a mess of translation! :) As the blog post includes a lot of 'blurb' about my photography you might find it easier to just look at my finished cat on my Flickr photostream here: http://www.flickr.com/photos/jaynelm/7208961666/in/photostream

    Thanks so much for sharing this.

    P.S. I see you've just made Wayuki's 'Linguine Bunny from outer space'. :D They're cute too.

    SvarSlet
    Svar
    1. Crumbs...I hope you can understand my comment above. Words have been changed around when I pressed the 'Udgiv' / Publish button!

      Slet
    2. Thanks for sharing! Its really nicely done. You are the first to show me a picture. Its really funny seeing the cat done by soneone else.

      Yes its the 'Linguine Bunny from outer space' :D I really love it!!!!

      Slet
  10. Τhe belt utilizеs gel pаds postioned mοгe thаn thе centeг
    abdominals and thе outsіde obliques.



    Herе is mу web pаge ... stefan.unterhauser.name
    Also see my page: http://Www.Squidoo.Com/flex-belt-review-and-discount

    SvarSlet